شهر منحرفی پارت 8

💗Helia❤ · 21:11 1402/05/12

ببخشید دیر شد

اومدیم اینجا پارت بعد بپر ادامه
∘₊✧──────✧₊∘
✧❁❁❁✧✿✿✿✧❁❁❁✧
⋅•⋅⊰∙∘☽༓☾∘∙⊱⋅•⋅
♫♪.ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı.♫♪
د:نداده و.....

#مرینت
دختره داشت همینجوری حرف میزد و خیلی برای ادرین عشوه میرفت و وقتی میخواست بره ادرین رو بوسید داشتم میترکیدم
م:دیگه بریم

(نویسنده:اخی حسودیت شده؟ 😂😂)

آ:باشه
توی راه ادرین هی با دخترا مختلفی معاشرت میکرد و خودش توی یکی از قانون هاش گفته بود راه رفتن با دختر های دیگه یعنی دیگه نمیخوامت و اگر هر دختری دید دوست پسرش اینجوری میکنه باید از هم جدا شن
م:ادرین میشه صحبت کنیم
آ:بگو
م:تنها
آ:خب بگو
م:ما دیگه نیستیم دیگه تموم شد
آ:چی میگه ببند دهنتو مرینت
م:جدی میگم خودت اینو توی قانونت گفتی
آ:ولی بعدش برش داشتم
م:عه
آ:بله😐
م:بازم مهم نیست ادرین تو همش داری با دخترا های مختلف میگردی دیگه تمومه
که وقتی حرفم تموم شد محکم زد تو گوشم
م:چته
آ:مرینت تو چته من دوست دارم نمیتونی بری
م:آدرین دیگه تمومه ولم کن
آ:من ولت نمیکنم
بعد از این حرفش دویدم و فرار کردم 
آ:مرینت وایسا
من رفتم سریع رفتم خونه وسایلمو جمع کنم
ام:کجا میری؟ 
م:شرمنده من باید برم 
که یهو ادرین از در اومد
آ:مرینت تو نباید ولم کنی
ام:چیییی مرینت تو داری میری؟ 
م:اره چون ادرین دیگه منو نمیخواد با دخترای دیگه میگرده 
آ:میدونم ولی من شرمنده ام میدونم الان کشورمون مثل بقیه کشور هاست ولی مرینت
ام:ادرین 
آ:بله مامان
ام:راست میگه
آ:خب مامان
ام:مامان نداریم ادرین تو باید جبران کنی مرینت حق داره تعصبی باشه
منم بین حرفاشون سریع جیم شدم

#آدرین 
من وسط بحث با مامانم بودم که دیدم مرینت نیست
آ:بسه مامان
ام:ادرین اگرست تو باید برای اون دختر جبران کنی
آ:چشم
ام:حالا برو تو اتاقت
آ:اما باید برم دنبالش
ام:نه اون الان باید تنها باشه
آ:اما
ام:اما نداریم

#مرینت 
رفتم دنبال خونه بگردم که یکی پیدا کردم وسایلش رو هم خریدم و رفتم داخلش خیلی قشنگ شده بود

2 روز بعد
#آدرین 
2 روز از رفتنش گذشته بود و من خیلی دنبالش گشتم حتا خواستم بهش پیام بدم که منو بلاک کرده بود
وقتی نمیتونستم پیداش کنم چجوری براش جبران کنم؟ 
......

 

 

عه تموم شد بای👋🏻👋🏻👋🏻
راستی شاید از این به بعدش یکم احساسی باشه و کمتر منحرفی